czwartek, 31 lipca 2014

Liebster Blog Award

Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować Karolince L. oraz Paulinie Nowak za nominacje :D
To miłe, że podoba Wam się to, co piszę ;)

Odpowiedzi na pytania od Karolinki L.:
Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

Otóż odkąd pamiętam pisałam 'do szuflady'. Kręcą mnie takie opowieści :)) A jeśli chodzi o blogowanie, zaczęłam od Zazdrość zabija (tvdopowiadanie.blog.pl ) bo po prostu kontynuacja powieści wielkiej Lisy Jane Smith wydała mi się śmieszna xD A potem: pomysł na Oddech - bum! - i oto jestem.

Co wolisz: wakacje czy ferie zimowe?

Wakacje! 

Twoje największe marzenie.

Aktualnie - spotkać się z obsadą TVD lub uczestniczyć w koncercie one direction <3

Ulubione książki.

Pamiętniki wampirów ♥ Intruz, Szeptem. 

Najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu?

Spotkanie ze znajomymi :)

Ile masz lat?

16

Czy masz rodzeństwo?

Mam :)

Najszczęśliwsze wspomnienie.

Oj, nie było chyba jeszcze takiego... wszystko przede mną :)

Ulubiona pora roku.

Lato.

Ulubione miejsce.

Mój pokój :)

Co robisz, kiedy się zdenerwujesz? 

Wyładowywuję złość na tt :D
@zadelenowana


Pytania od Pauliny:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

Wyżej proszę :)

2. Jak aktywnie spędzasz czas?

Biegam, ćwiczę, pomagam tacie...

3. Ulubiona postać z TVD? Uzasadnij.

Moimi ulubionymi postaciami są bracia Salvatore. Kibicuje ich relacjom od początku. Damona uwielbiam za poczucie humoru, za to, jakie ma podejście do życia, za krytycyzm, sarkazm... ale i za to, że oddałby życie za bliskich mu 'ludzi'. Myślę, że mamy dużo wspólnego :)
A Stefana... bo jest uroczy, lojalny, miły, przyjacielski... ale czasem pokazuje, że nie warto z nim zadzierać xD Kocham te momenty, kiedy stawia na swoim i wykorzystuje swoją siłę żeby pokazać, że nie zawaha się zabić by chronić bliskich :')
DEFAN FOREVER!

4. Ile masz lat?
16

5. Masz rodzeństwo?

Mam :)

6. Kolor oczu.

Niebieskie :3

7. Gdzie spędzasz wakacje?

Prawie cały czas siedzę w domu ://

8. Jeżeli wybierasz się do szkoły średniej, to jaki kierunek wybierasz?

Od września idę na biol chem ang ;)

9. Ulubiony kolor.

Czerwony i czarny.

10. Masz zwierzątko?

Mam duuużo zwierzątek xD

11. Co sadzisz o moim blogu?

Jeszcze nie czytałam :/ ale się za to wezmę  xD




A ja... nie nominuję nikogo xD
Praktycznie wszystkie blogi miały już nominacje. Nie chcę mieszać... a do tego leń ze mnie :)


Rozdział dodam pojutrze ;*


3 komentarze:

  1. Kochana, kiedy pojawi się mniej więcej kolejny rozdział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następny rozdział? Juz się nie umiem doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję kochane, to miłe :*
      Zapraszam na rozdział jutro. Wszystko wyjaśnię, jeśli chodzi o niemożność dodania notki :)

      Usuń